Conversie optimalisatie (CRO)

Met conversieoptimalisatie halen we het maximale uit jouw bezoekers

Optimalisatie op basis van data
zorgt voor meer conversie

Heb je al best wat verkeer op je website, maar blijft de conversie voor je idee nog wat achter? Dan kan conversie optimalisatie een manier zijn om dit probleem aan te pakken. Onze specialisten gebruiken een data gedreven aanpak om jouw conversie te verhogen. Of je nu wilt voorkomen dat je bezoekers vroegtijdig je website verlaten of meer omzet in je webshop wilt behalen, met conversie optimalisatie technieken komen we erachter hoe we deze doelen voor je gaan bereiken.

Met data ondervinden we de
verbeterpunten van jouw website

Behaal een hoger rendement
uit je bestaande bezoekers

Het effect is meetbaar

Wat is conversie optimalisatie?

Conversie optimalisatie, ook wel CRO (Conversion Rate Optimization) houdt rekening met de verschillende factoren die invloed hebben op het gedrag van je klant. Denk hierbij aan de kleur en plaatsing van een knop, de snelheid van je website en de stappen van het orderproces. Door deze verschillende factoren na te lopen, te testen en te analyseren kunnen we de criteria die belangrijk zijn voor jouw bezoekers in kaart brengen. Het doorvoeren van deze verbetermogelijkheden en het inrichten van je website gefocust op de conversie van je bezoekers, dat is wat we conversie optimalisatie noemen.

Zo pakken we jouw
conversie optimalisatie
aan

Wil je dat we voor je aan de slag gaan met conversie optimalisatie voor jouw online succes? Dan nodigen we je altijd eerst uit voor een persoonlijk gesprek om kennis te maken met jou en je doelen. Op basis van deze doelen gaan onze specialisten aan de slag met jouw website en de vraag hoe je hier je conversie kunt optimaliseren. We analyseren hiervoor de data en de gebruiksvriendelijkheid van je huidige website en maken gebruik van A/B-tests om een op data gebaseerde beslissing te kunnen maken binnen jouw CRO-proces.

Wil jij gebruik maken van
conversie optimalisatie?

Bart helpt je.

Bart helpt je graag om van jouw onderneming een online succes te maken. Hij vindt de relatie met de klant erg belangrijk en neemt daarom ook alle tijd voor klanten die hulp nodig hebben. Eerlijkheid in zaken doen vindt Bart erg belangrijk. Hij denkt dan ook echt met je mee en geeft je een eerlijk advies waarop jij een goede afweging kunt baseren. Van analyseren tot adverteren, Bart is met zijn kritische oog van alle markten thuis. Bij PDK Online Succes hechten we veel belang aan onze kernwaarden: persoonlijk, betrouwbaar en recht door zee. Uiteraard handelt Bart dan ook altijd vanuit deze uitgangspunten. Ben je benieuwd wat Bart voor jou kan betekenen? Kom dan snel een kop koffie drinken.

Wil jij met Bart in gesprek?