fbpx

Remarketing

Haal je bezoekers terug naar jouw website

Home / Adverteren in Google / Remarketing

Geef je bezoeker een reminder.


Google Ads heeft een optie genaamd ''remarketing''. Het is een effectieve manier om je bezoekers die eerder jouw website hebben bezocht, opnieuw te benaderen. Dit zijn bezoekers die op dat moment geen aankoop hebben gedaan, maar dit eventueel wel wilden doen. Er zijn namelijk een heleboel bezoekers die jouw website één keer bezoeken en daarna niet meer terugkomen. Gemiste kans, vind je ook niet? Met een remarketing campagne kun je al deze bezoekers voor weinig geld opnieuw benaderen met jouw product of dienst.

Goedkoper dan standaard advertentie
Bezoekers
opnieuw benaderen
Meer kans
op een klik

Wil jij gebruik maken van remarketing?

Wat wij voor je doen


 

1. Het ontwerp van de banner

De remarketing campagne is alleen in te stellen in het Google Display netwerk. Onder het Google Display netwerk vallen websites van Google waarop geadverteerd kan worden. Er wordt geadverteerd door middel van een banner. Als eerste stap kunnen wij je helpen bij het ontwerp van de banner en deze campagne samen te stellen.

2. Remarketing tag op je website

Er kan alleen gebruik worden gemaakt van remarketing wanneer je een algemene sitetag plaatst op je website. De tag is een code die bezoekers toevoegt aan je remarketinglijst. Wij helpen je met het plaatsen van deze tag!

3. Campagne/ biedingen optimaliseren

Wanneer je remarketing campagne staat, denken we mee bij het optimaliseren en houden we de biedingen in de gaten. Zo zijn er verschillende manieren waarop je dit kunt doen en is dit afhankelijk van je productprijs, winstmarge en conversieratio. Het is een belangrijk proces waarbij wij jou kunnen helpen.

 

Bart helpt je.

Wil je net zoals onze klanten een nieuwe website laten bouwen? Dan is de kans groot dat Bart jouw kant op komt om jouw wensen te bespreken. Bart is het aanspreekpunt voor de klant en weet precies wat ze nodig hebben. Binnen de samenwerking vindt hij de relatie het meest belangrijk. Er moet wel een klik zijn, anders heeft het weinig zin om  een samenwerking aan te gaan. Pas wanneer je op één level zit, kun je samen voor succes zorgen. Buiten het werk is Bart een echte familieman en geniet hij iedere dag van zijn 3 zonen. Als ze alle drie op Bart lijken (zoals hij zelf altijd zegt) komt het helemaal goed. Als hij niet thuis is, staat hij bij de voetbal. Hij trapt graag zelf een balletje en regelt alles om ervoor te zorgen dat de kinderen dat ook kunnen. Wil jij met Bart in gesprek?